8 Şubat 2014 Cumartesi

ANNE

Doğacak çocuk doğumdan bir gün önce Allah ile görüşür. Bebek,
- Allah´ım dünyaya gideceğim ve orada ne yapacağımı bilmiyorum.
- Ben senin için bir melek yarattım ve o seninle ilgilenecek.
- Allah´ım onların dilini bilmiyorum. Onlarla nasıl anlaşacağım.
Nasıl iletişim kuracağım ?

- Senin için yarattığım melek, sana sabırla onların dilini öğretecektir.
- Allah´ım dünyada duyduğum kadarıyla çok kötülükler varmış.
Onlarla nasıl başa çıkacağımı bilemiyorum.

- Senin için yarattığım melek, seni canı pahasına kötülüklerden koruyacaktır. Merak etme.
- Allah´ım sana tekrar nasıl döneceğim?
- Senin için yarattığım melek, bana nasıl döneceğini sana anlatacaktır.
Derken Melekler gelir ve dünyaya gitme zamanının geldiğini söylerler ve çocuğu Allah´ın huzurundan götürürlerken bebek tekrar sorar.
- Allah´ım benim için yarattığın meleğin adı ne?

- Adının önemi yok ama sen ona, ANNE diyeceksin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YATMA ZAMANI

GEREKLİ OLANLAR: Oyuncak hayvan Oyuncağı içine alacak büyüklükte karton kutu Eski havlu, eski kumaş parçaları, pamuk Çocuğunuz uy...